Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

niedziela, 13 grudnia 2015

Zieleń , brąz i odrobina złota - Merry Christmas - walizka decoupage .

Witajcie :) 
Święta tuż , tuż to i u mnie pojawił się motyw świąteczny.
Otrzymałam walizkę od Marty z Bonjour Photography Marta Ciszkowska 
Miałam za zadanie ozdobić ją w świąteczną szatę.
W ruch poszły pędzle i farby.
Wstępnie pomalowałam ją na beżowo ale po chwili stwierdziłam jednak , że dodam trochę zieleni.
Choinki bożonarodzeniowe z reguły są zielone a i na grafikach jest troszkę tego koloru.
Gdy walizka była jeszcze w beżach domalowałam na jej ściankach imitację desek ... no w każdym razie próbowałam ... ;) 
Większość słoi zakryły grafiki.Możecie mi wierzyć - są tam ;) 
Wybrałam grafiki w stylu retro.
Jest i mikołaj , dzieci w świątecznej scenerii i odrobina gałązek ostrokrzewu.
Nad grafikami dodałam połyskujące brokatowe reliefy.
Na walizce pojawiły się też różnej wielkoći śnieżynki , gwiazdki i gwiazdeczki.
Wpadł też w moje ręcę uroczy , drewniany konik na biegunach.
Uznałam , że do walizki z motywem dziecięco - świątecznym będzie pasował jak ulał.
Narożniki walizki odświeżyłam wcześniej brązowym akrylem.Tak samo podmalowałam rączkę.
Dowiązałam kokardkę z połyskującej złotem organzy i gotowe.
Mam nadzieję , że posłuży do niejednej pięknej sesji zdjęciowej.
Znając możliwości Marty na pewno tak będzie :) 


Mam nadzieję , że i Wam przypadnie do gustu.
Zapraszam do galerii.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia , Basia.






















Brak komentarzy:

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.