Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

piątek, 5 czerwca 2015

Pudełko na prezenty ślubne : Glamour i odrobina decoupage :) Róże , cyrkonie i transfery.


Witajcie :) 
Tak jak obiecałam prezentuję kolejne pudełko na prezenty ślubne.
Tym razem kolejne w stylu Glamour.
Na specjalne życzenie Kasi na wieczku dodałam fuksjowe różyczki , które są świetnym uzupełnieniem wstęgi w tym samym kolorze.
Na fuksjowej wstędze błyszczy się taśma z cyrkoniami a na kokardzie duży cyrkoniowy " diament " ;) 
Rant wieczka okleiłam białą rypsówką z dodatkiem dwu rządków cyrkonii.
Jak widzicie pudełko już zostało wręczone.
Kolejna  para Nowożeńców została obdarowana moim pudełkiem
- są zachwyceni prezentem co mnie bardzo cieszy :) 

Niebawem pochwalę się następnym pudełkiem.
A tymczasem zapraszam do galerii.

Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru, Basia.









Brak komentarzy:

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.