Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

niedziela, 7 czerwca 2015

Pudełka na prezenty ślubne - prostokątne .Print room , kryształki i różne kolory wstążek - Decoupage.

Witajcie :) 
W oczekiwaniu na okrąłe pudełka postanowiłam wymyślić dla nich alternatywę.
Przecież nie muszą koniecznie być okrągłe, prawda ? ;) 
Pomyślałam , że świetnie spełnią swoja rolę również klasyczne , prostokątne , eleganckie kartony.
Początkiem małej serii było pudełko z różowa wstążeczką i różowymi kryształkami.
Przegródki wypełniłam białym tiulem.
Następne ozdobiłam klasyczną bielą i czernią.
Do wykończenia brzegu wieczka użyłam białej , atłasowej tasiemki oraz dwu rządków cyrkonii.
Przegródki wyłożyłam białym woalem.
Ostatnie na specjalne życzenie zyskało błękitne akcenty w postaci wstążki.
Błękitny woal dodałam aby zwiększyć ilość ulubionego koloru Panny Młodej ;) 
Tym razem wnętrze pudełka dla kontrastu pomalowałam czarnym akrylem.

A tak prezentują się pudełka - zapraszam do galerii.

Pozdrawiam i życzę pięknego dnia, Basia.















Brak komentarzy:

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.