Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

wtorek, 19 maja 2015

Pudełko na prezenty ślubne w stylu glamour - cyrkonie , biała wstążka i odrobina srebra.

Witajcie :) 
Dość dawno otrzymałam wiadomość z prośbą o ozdobienie pudełka na prezenty ślubne.
Wtedy dostępne były jeszcze pudełka w średnich rozmiarach.
Piszę o tym celowo gdyż następne będą już wyższe lecz z podobną średnicą.
To jest ostatnie z tamtej tury , które zapoczątkowało pomysł na takie właśnie pudełeczka.
Mam nadzieję , że i kolejne przypadną Wam do gustu.
Na specjalną prośbę Karoliny dół został przeze mnie ozdobiony taśmą z cyrkonii.
Wieczko okala biała atłasowa tasiemka z kokardką.
Moja inwencją było dodanie na wieczku zarysu Młodej Pary tzw.silhouette ( z angielska ;) ) 
Zamiast transferu postanowiłam imiona Nowożeńców oraz datę ślubu zamknąć w ozdobnej ramce.
Aby bardziej pasowała do całości pomalowałam ramkę srebrną pozlotą.
To samo uczyniłam z napisem nad ramką.
W środku pudełka umieściłam przegródki a w nich karteczki do prezentów które będą umieszczone wewnątrz.
Jak widzicie Para Młoda obdarowana.
Mam nadzieję , że będzie im się dobrze wieść wspólna przyszłość ;) 

Mam też nadzieję , że i Wam spodoba się kolejna propozycja pudełka na prezenty
umilające związek dwu osób :)

Zapraszam do galerii.
Pozdrawiam i życzę miłego - choć dziś troszkę burzowego , majowego dnia , Basia.














Brak komentarzy:

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.