Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

sobota, 18 października 2014

Pudełko na prezent ślubny - print room i fuksjowe róże - Decoupage.

Witajcie :)
Przedstawiam Wam kolejne pudełko ślubne print room.
Wstępnie miało być tylko czarno białe , ale na życzenie przemiłej Weroniki dodałam jedne z moich ulubionych fuksjowych różyczek i tasiemkę w tym samym kolorze aby troszkę ożywić pudełko.
W środku umieściłam też przegródki na prezenty - zgodnie z zamówieniem.
Pudełko już wręczone.Mam nadzieję , że będzie miłą pamiątką tego wyjątkowego dnia :)
Niebawem następne.A tymczasem zapraszam do galerii.


Pozdrawiam serdecznie , Basia.









7 komentarzy:

galeria-inspiracji-magdy pisze...

Bardzo ładnie PR prezentuje się na tym pudełeczku :)

Unknown pisze...

Prześliczne !!!

Anonimowy pisze...

cudeńko!!

Renata pisze...

Bajeczne!

Anonimowy pisze...

Boskie Ja wysiadam przy Tobie.Wykonujesz Nieziemskie prace. Pozdrawiam

Unknown pisze...

cudowne ( jak każda Twoja praca)...szkoda ,że takiego pudełka nie miałam na swoim ślubie ;(

Anonimowy pisze...

Piękne, czy wykonujesz takie pudełka na zamówienie?

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.