Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

sobota, 27 września 2014

Let's celebrate ! Miła niespodzianka i taca w stylu shabby chic .

Witajcie :) 
Jak zwykle z rana no nie był to blady świt , ale jednak ;) zasiadłam przed komputerem z kubkiem kawy.
Otworzyłam pocztę i okazało się , że czekała tam na mnie bardzo miła niespodzianka :)
Pochwaliłam się już troszkę na fb a teraz przychodzę z tym do Was.
Ale do rzeczy. Otrzymałam dziś w e-mailu wiadomość , iż  na blogu przemiłej duszyczki Svitlany Shamshyna czeka na mnie wyróżnienie .
Svitlana  bardzo doceniła moje prace i postanowiła przedstawić moją skromną osobę większej rzeszy czytelników.Bardzo mnie cieszy to wyróżnienie gdyż jest mnóstwo dziewczyn w Polsce i w kraju Svitlany , które tworzą prawdziwe dzieła sztuki a tu ja mogłam o sobie przeczytać tyle miłych rzeczy.
Zobaczcie sami Tutaj
Chciałam przy okazji podziękować i jej i Wam wszystkim za  wszystkie cudne komentarze , za  plusiki przy moich postach i za to, że jesteście i wciąż do mnie zaglądacie :)
Polecam również jej blog - Klik :) Właścicielka tworzy piękne przedmioty z duszą.

W tym poście chciałabym również przedstawić Wam moją kolejną pracę.Tacę w stylu shabby chic.
Wstępnie chciałam aby była w bieli , ale drewno z którego jest wykonana nie bardzo chciało się pokryć białym akrylem.Postanowiłam uczynić z tego atut.Na tacy pojawiły się przetarcia , brązowe cienie i starofrancuska grafika.Wszystko to co baaardzo lubię.Podczas lakierowania zaświtał mi w głowie pomysł aby dorobić tacy uchwyty.W mojej  ulubionej ramce zamknęłam komplet sztućców.Stwierdziłam , że bardzo ciekawym uzupełnieniem grafiki będzie nóż i widelec.Taca jest w beżach i brązach to i uchwyty dobrałam kolorystycznie. Stara miedź wydała mi się idealna.Przymocowałam je w wybranych miejscach i voila  :) Można już serwować a tacy kawę , ciacho a może szampana i truskawki - zdecydujcie sami.
Częstujcie się - świętujemy dziś przemiły dzień :)

Słońce już zaszło więc życzę Wam miłego wieczoru.
Zapraszam do galerii.

Pozdrawiam serdecznie , Basia.












9 komentarzy:

Unknown pisze...

Hej, jestem Twoją sąsiadką w przemiłym poście kochanej Svitlany.. I jak przypadek chciał, mówię również po polsku :) mieszkam w Niemczech i pisze moje posty po niemiecku i angielsku... Od razu dołączyłam do Twojej witryny i dodałam Cię do kręgów, abym nie przegapiła żadnych z Twoich postów :)

Cieplutko pozdrawiam, Claudia

Basia Zernek pisze...

Super :) Widzę , że ten dzień obfituje w niespodzianki :)
Bardzo się cieszę , że mam nową , miłą obserwatorkę - rozgość się.
Jest mi ogromnie miło - pozdrawiam :)

Niesamowity Kuferek pisze...

Jest przepiękne! Nie mogę sie napatrzeć. Jest cudnie wykonane. Gratuluje!

Anonimowy pisze...

niesamowite!

Renata pisze...

Taca niesamowita! Pozdrawiam.

Unknown pisze...

Piękna taca. I te rewelacyjne rączki. Gdzie można zakupić taki nóż i widelec?

Basia Zernek pisze...

Dziękuję ślicznie :)

Basia Zernek pisze...

Dziękuję pięknie :) - ja również ;)

Basia Zernek pisze...

Dziękuję bardzo :) Słyszałam , że w Castoramie .Ja zamawiam przez internet w sklepie : meble.pl

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.