Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

wtorek, 9 września 2014

Deseczki - przypominajki - Decoupage.

Witajcie :) 
W ostatni weekend lub inaczej pierwszy weekend miesiąca :) jak zwykle wybrałam się na Bytomski Targ Staroci.Postanowiłam kolejny raz zaprezentować szerszej publiczności moje prace.
Kilka z nich znalazło wcześniej nowych właścicieli więc postanowiłam co nieco ozdobić na tę okoliczność.
Padło na deseczki - przypominajki.
 Pierwsza jest w kolorach bieli i czerni.Może niektórzy z Was pamiętają moją półkę do pokoju dziecięcego dedykowaną dla dziewczynki .
 Można ją zobaczyć Tutaj 
Postanowiłam , że deseczka - przypominajka będzie w podobnym klimacie.
Znalazły się na niej ptaszki oraz klatka dla ptaków .Jest też i biały kocurek i legowisko dla niego.
Nad klamerką zamknięte w owal znalazły się sztućce ... Myślę , że kotek chętnie  "zaopiekowałby" się ptaszkami stąd te atrybuty kuchenne ;) 
Tył deseczki wykończyłam białymi groszkami na czarnym tle.Boki okleiłam kraciastą wstążeczką .
U góry na atłasowej wstążce dowiązałam szerszą kokardkę również w krateczkę.
Pierwsza gotowa.
Drugą deseczkę - przypominajkę postanowiłam ubrać w lawendę.
Wykorzystałam w tym celu jedną z moich ulubionych serwetek.Dodałam kilka elementów z papieru ryżowego .Piękne łany lawendy , wiaderko z lawendą , bukiecik tych ziół oraz saszetki z aromatem ...lawendy :)
Tył również nie został pusty.
Uchwyt deseczki z jednej strony ozdobiłam atłasową a z drugiej strony kraciastą kokardką w odcieniach fioletu.
Deseczki mogą służyć nie tylko do zapisków.Można przypiąć do nich ulubione zdjęcie bądź co tam się komuś wymarzy.
Deseczki wróciły ze mną do domu.Nie to żeby się nie podobały.Masz deseczkę z różami - ktoś woli z lawendą a gdy jest z lawendą inna osoba wolałaby z winogronami ... :) 
No nie dogodzisz;) 
Jak to mówią : każda potwora znajdzie swego amatora - next time :D

Zapraszam do galerii.
Pozdrawiam serdecznie , Basia.

Biało - czarna deseczka : 




Tył deseczki 







Lawendowa deseczka. 






Tył deseczki 

4 komentarze:

Gosia-Stare Pianino pisze...

pierwsza deseczka skradła moje serducho:)

Basia Zernek pisze...

Dziękuję :) I nie tylko Twoje - zaraz ją pakuję i wysyłam :)
Pozdrawiam.

Unknown pisze...

zakochałam się w lawendowej deseczce! :)

Basia Zernek pisze...

Miło mi :) Pozdrawiam cieplutko :)

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.