Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

poniedziałek, 23 czerwca 2014

Stara walizka , stare pismo i pamiątki z podróży - Decoupage.

Witajcie kochani :) 
I znów miałam okazję ozdabiać walizkę na specjalne zamówienie.
Skontaktowała się ze mną przemiła Pani Olga z prośbą o ozdobienie walizki , która ma być 
prezentem ślubnym dla jej przyjaciół a , że przyszli Państwo Młodzi są zapalonymi podróżnikami
wymyśliłyśmy , iż idealnym "ubrankiem " ;) dla walizki będzie motyw starego pisma i karty pocztowej.
Jakiś czas temu w podobny sposób ozdabiałam inna walizkę.Postanowiłam zrobić bliźniaczą pracę.
Niestety gdzieś zawieruszyły się stare widokówki więc ta walizka jest troszkę inna.
Z tego względu iż będzie ona prezentem ślubnym dodałam w środku odpowiednie życzenia.
Być może Nowożeńcy będą w niej przechowywać pamiątki z podróży ? 
W pierwszym momencie życzenia chciałam wkomponować gdzieś na zewnętrznej stronie wieczka ale uznałyśmy , że lepiej gdy będą w środku.
Wtedy tylko zainteresowani będą wiedzieli z jakiej okazji ją otrzymali :)
Jak zwykle przy sesji chciałam pokazać fragment Bytomia.
Wybrałam się w okolice Opery Śląskiej Zapraszam TUTAJ 
Jednak trudno było na zdjęciach uchwycić i walizkę i Operę... 
więc powędrowałam na ul.I.J Kraszewskiego. Znajduje się tam urokliwe miejsce : Japoński Skwer.

Po więcej informacji zapraszam Tutaj w zakładce " Plac Targalskiego"
Lokalizacja okazała się bardzo trafna.
Walizka wśród ślicznej roślinności i fantazyjnych głazów prezentuje się znakomicie.
A zresztą zobaczcie sami :) 
Zapraszam zatem do galerii.
Pozdrawiam serdecznie , Basia.



Przy Operze 



Japoński Skwer przy ul.I.J.Kraszewskiego.














5 komentarzy:

Gonseczka- Basia pisze...

Cudowna :) idealna jak każda którą wykonałaś. państwo młodzi będą zachwyceni. Pozdrawiam serdecznie

Unknown pisze...

Nie można nic innego tylko się zachwycać, wszystkie prace są zawsze pięknie dopracowane i urzekające. Pozdrawiam.

Alaksa pisze...

Super waliza. Duża rzecz i pewnie się napracowałaś, ale praca godna efektu :)

HUGICA pisze...

Super kufor, veľmi sa mi páči.

Basia Zernek pisze...

Dziękuję dziewczyny :)

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.