Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

poniedziałek, 23 czerwca 2014

Kanka nr.2 : w szarościach + kubki i podkładki - kury i koguty - Decoupage.


Witajcie :)
Kiedyś tam , dość dawno temu ozdobiłam kankę na mleko w odcieniach szarości 
i gorzkiej czekolady.Niedawno odezwała się do mnie mailowo amatorka mej radosnej twórczości 
- i jak się pewnie domyślacie kanka zmieniła właścicielkę.
Można ją obejrzeć Tutaj
Ania wpadła na pomysł , aby do kanki jako komplet ozdobić jeszcze cztery metalowe 
kubki.Najśmieszniejsze było to , że kankę zdążyłam już wysłać...
Musiałam co jakiś czas zerkać tutaj aby przypomnieć sobie jak kanka była pocieniowana.
W miarę mi się to udało.W między czasie dowiedziałam się iż cały komplet będzie prezentem.
Postanowiłam dołożyć coś od siebie ;) 
Miałam akurat w kredensie cztery drewniane podkładki pod kubki .
Ozdobiłam je tak jak kubeczki i dorzuciłam do przesyłki jako bonus.
Przesyłka wysłana , obdarowana jak i reszta gości zachwycona a ja otrzymałam kolejną 
wiadomość.
Tym razem od przesympatycznej Izabeli . Co zapragnęła ustawić w swojej kuchni ?
Oczywiście kankę z kogutami i cztery metalowe kubki :)
Więc powstała kopia poprzedniej pracy.Tym razem było łatwiej gdyż wszystkie przedmioty 
ozdabiałam równocześnie.
Niestety nie miałam drugich podkładek do kompletu.Szkoda.
Izabela już nie może doczekać się przesyłki.
A jak Wam podoba się " taśmowa  "praca ?  w kurzych i kogucich klimatach ;)
Zapraszam do galerii.
Pozdrawiam serdecznie , Basia.

Dla Ani :)





Komplet dla Izabeli :)











8 komentarzy:

Unknown pisze...

To jest rewelacja !!! Jak zawsze zresztą :)

Gonseczka- Basia pisze...

wow!!!! Twoje prace sa perfekcyjne w każdym calu:)

Unknown pisze...

Basiu. Robisz fantastyczne prace. Jestem Twoją fanką i stale Cie podglądam ;-)

Renata pisze...

Wow!!! Cudne!!!

Basia Zernek pisze...

Dziękuję dziewczyny za tak miłe słowa :)

Unknown pisze...

Sliczne! Ogrom uroku niezmierzony:)

biernasia4 pisze...

Komplet z kogutkami jest piękny. Brawo za wspaniały pomysł.
Wszystkie Twoje prace są bardzo ciekawe.
Pozdrawiam serdecznie.
biernasia4.blogspot.com

Anonimowy pisze...

świetne rzeczy, gratuluję pomysłu i wykonania, czapki z głów...
pozdrawiam
MK

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.