Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

piątek, 27 czerwca 2014

Drewniane , okrągłe pudełko print room - stare francuskie napisy - po transformacji :)


Witam :)
Dość dawno temu ozdobiłam  okrągłe pudełko ze sklejki .
Postanowiłam się sprawdzić w metodzie print room .Jest to odpowiednie połączenie za pomocą grafiki kolorów : czerni i bieli.
Boki pomalowałam najpierw białym akrylem.Za pomocą transferu przeniosłam grafiki przypominające ornamenty , domalowałam koronkę i resztę podmalowałam na czarno.Wieczko ozdobiłam jedną z moich starofrancuskich grafik na białym tle.
Rant wykończyłam białą tasiemką z kokardką a " ornamentowe " transfery ozdobiłam dodatkowo kwiatuszkami z Jabloneksu.
Wystawiłam na portalu aukcyjnym.Ostatnio otrzymałam wiadomość od przesympatycznego mężczyzny , który bardzo był chętny zaopiekowaniem się pudełka :)
Nie odpowiadały mu jedynie francuskie grafiki.Wolał w ich miejscu mieć coś innego a mianowicie imiona i datę ślubu przyszłych nowożeńców.W środku - na odwrocie wieczka zażyczył sobie jakieś ładne życzenia ślubne.Bez wahania  zamalowałam grafiki i ozdobiłam wieczko ponownie.Wybrałam też odpowiednie życzenia.W pudełku będzie wręczony prezent ślubny.Niestety nie wiem jaki ale jestem pewna , że będzie bardzo gustowny - opakowanie zresztą też ;) 
Poprzednią wersję pudełka można zobaczyć Tutaj a tak prezentuje się obecnie.
Mam nadzieję , że przyszli Państwo Młodzi są tak zaabsorbowani jutrzejszą ceremonią , że nie maja zbytnio czasu przeglądać internetu i nie popsuję niespodzianki tym wpisem... :) 
Oby życzenia z mojego pudełka spełniły się w całości .Tego i ja im życzę !
Zapraszam do galerii i spokojnego wieczoru życzę , Basia.








7 komentarzy:

Gonseczka- Basia pisze...

śliczne :) eleganckie. Pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

witam z tej strony puck sie klania pudelko przepiekane i zarazem jaka piekna pamiatka pozdrawiam i dozobaczenia.

Basia Zernek pisze...

Dzięki śliczne :-)

Viconia pisze...

Hmm, a jaką średnicę ma to pudełko? i czy jeszcze Pani takie ma?

Anonimowy pisze...

Czy robi Pani pudełka na zamowienie?

Basia Zernek pisze...

Tak , proszę o kontakt na e-mail bella_luna2@op.pl

Anonimowy pisze...

Witam. Czy jest jeszcze możliwość zamówienia takiego pudełka?

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.