Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

niedziela, 16 marca 2014

Walizka stare listy , zegary i róża - Decoupage

Witajcie :)
zdobyłam kolejną starą , tekturową walizkę.
Jak już wcześniej wspomniałam bardzo lubię ozdabiać takie walizki.
W mojej kolekcji mam ich chyba z 7.
Tą wymyśliłam sobie w odcieniach brązu i beżu. 
Pomalowałam ją w takie właśnie pasy.Po ozdobieniu papierem ryżowym troszkę się " zgubiły " , ale mimo wszystko miejscami widać , że była trochę cieniowana.
Różne były koncepcje na ozdobienie.Przymierzałam papiery , serwetki , wydruki.
W ostateczności po przekopaniu szuflad i teczek z papierami wybrałam papier ryżowy z zegarami i starym pismem .
Uchował się też kawałek papieru którym ozdabiałam owalne pudełko - koperta z różą.
Stwierdziłam , że będzie nieźle pasować kolorystycznie.
I tak sobie siedziałam , odrywałam kawałki papieru aby wyglądało jakby ktoś potargał list i rozsypał na wieczku walizki.
Kompozycje dopełnia serwetka ryżowa z zegarami.
Brzegi " listu "  , walizki i koperty  pocieniowałam bituminą.
Całość oczywiście pokryłam lakierem.
Środek walizki został nienaruszony.Uznałam , że nie ma potrzeby jej wyklejać ponieważ jego stan jest niezły
a i kolorystycznie pasuje do reszty walizki.
Do uchwytu przywiązałam moja wizytówkę i gotowe.
Zapraszam do galerii.

Pozdrawiam serdecznie , Basia.
   
















2 komentarze:

Unknown pisze...

Kolejne dopracowane w kazdym calu cacuszko.

Unknown pisze...

Zachwyciła mnie ta walizka!!! Podziwiam i pozdrawiam:)

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.