Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

niedziela, 15 grudnia 2013

Chustecznik - paryskie czarne motyle - Decoupage

I znów ten paryski motyl jak ja go nazywam ... 
Dostałam zamówienie na chustecznik btw od bardzo sympatycznej osoby :)

Wstępnie miał być jasny z transferami i różami.
Tak zażyczyła sobie wcześniej moja klientka.
Po namyśle zmieniła zdanie i padło na jedną z moich ulubionych serwetek.
To było niemałe wyzwanie ze względu na rozmieszczenie motywów 
na serwetce.
Chciałam aby  chustecznik był w miarę oryginalny.
Dół pudełka ozdobiłam samymi  napisami a na górze  "przysiadły" trzy motyle ;)
brzegi pocieniowałam.
W środku na dolnej "zasuwce " żeby było jeszcze ciekawiej 
też są dwa motyle.
Taki bonus niespodzianka jak zawartość chustecznika 
się skończy :)

Mam nadzieję , że nowej właścicielce się spodoba.
Zapraszam zatem do galerii.
Pozdrawiam serdecznie , Basia.












8 komentarzy:

Żeby było kolorowo pisze...

Świetny chustecznik, piękne cienie. bardzo podoba mi się niespodzianka w środku :)

Renata pisze...

Piękny chustecznik, bardzo klimatyczny i elegancki.

Basia Zernek pisze...

Dziękuję :)

Basia Zernek pisze...

Dziękuję :)

Anonimowy pisze...

piekne motyle, takie mroczne, ale zarazem eleganckie i romantyczne:)

galeria-inspiracji-magdy pisze...

świetny! chociaż serwetka bardzo znana u Ciebie wygląda inaczej i oryginalnie! a te motyle domalowywałaś jakoś?

Basia Zernek pisze...

Dziękuję :) Też tak uważam.

Basia Zernek pisze...

Dzięki :) Dokładnie tak.Kontury podmalowałam cienkim pędzelkiem ( czarną farbą ) trochę przesadziłam z cieniami ... i postanowiłam lekko podmalować :)

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.