Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

niedziela, 3 listopada 2013

Serce - zawieszka - szarości , czerń , paryskie napisy i motyl - Decoupage

Adam Asnyk

Jednego serca! tak mało! tak mało,
Jednego serca trzeba mi na ziemi!
Coby przy mojem miłością zadrżało:
A byłbym cichym pomiędzy cichemi...

Jedynych ust trzeba! skąd bym wieczność całą
Pił napój szczęścia ustami mojemi,
I oczu dwoje, gdzieby, patrzył śmiało,
Widząc się świętym pomiędzy świętemi.

Jednego serca i rąk białych dwoje!
Coby mi oczy zasłoniły moje,
Bym zasnął słodko, marząc o aniele,

Który mnie niesie w objęciach nieba...
Jednego serca! tak mało mi trzeba,
A jednak widzę, że żądam za wiele!


Jakiś czas  temu pochwaliłam , się w poście moim kącikiem retro.
Ściany ozdabiają stare fotografie własnoręcznie oprawione w równie stare  ramki.
Zabytkowe , pordzewiałe klucze na zawieszkach ze sznurka.Jest i zegarek w kształcie serduszka na długim   łańcuszku .Wśród fotografii wisi też serduszko w bieli ozdobione różami i starymi nutami .
Można zajrzeć do postu  Tutaj
Stwierdziłam , że można by coś jeszcze zawiesić na tej ścianie.
Kupiłam drewniane serce.
Z uporem maniaka wybrałam jedną z moich ulubionych serwetek , którą ostatnio ozdabiałam kufel , pudełko i etui.
Przykleiłam serwetkę , polakierowałam , pocieniowałam.Dowiązałam czarny sznurek sutaszowy i szyfonowe kokardki w kolorze czarnym i bardzo ciemnego brązu ( niestety brązowego odcienia nie widać na zdjęciach )
Postanowiłam domalować konturówką reliefy.Dodałam też białe akcenty.
Niestety nie był to dobry pomysł. Efekt był beznadziejny.

Następnego dnia starłam reliefy , które kompletnie mi się nie podobały.Ponownie podmalowałam brzegi.Pocieniowałam - niestety cienie
już nie były tak ładne jak poprzednio.
No cóż , trudno :(
Ponownie namalowałam reliefy grafitową konturówką .Tym razem w innym kształcie.Efekt jest zdecydowanie lepszy.
Serduszko już wisi na ścianie.Pociesza mnie fakt , że nikt nie będzie go oglądał przez lupę ... :)
Zapraszam do galerii .
Pozdrawiam serdecznie , Basia.













2 komentarze:

babajaga05.blogspot.com pisze...

Piękne serduszko!!! Pozdrawiam.

Unknown pisze...

Wow :) Tak z wieczora tylko na tyle mnie stać :) Pozdrawiam

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.