Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

sobota, 26 października 2013

Metalowy pojemnik na herbatkę ...no może niekoniecznie ... :) - Decoupage


Dostałam od znajomej bardzo ciekawy metalowy pojemnik.
Odstawiłam i nie bardzo wiedziałam jak by tu go ozdobić.
Różne pomysły  " chodziły " mi po głowie.
Akurat wyklejałam dno walizki kartkami z książki gdy przyszło olśnienie. 
Wymyśliłam sobie , że będzie wyklejony wydzierankami z kartek książki.
Dla fajniejszego efektu brzegi wydzieranek opaliłam nad świecą.
Wieczko i brzeg pojemnika okleiłam sznurkiem.
Zabezpieczyłam bezbarwnym lakierem i znów poszedł w odstawkę.
Pojemnik wydawał mi się taki jakiś że tak powiem pusty.
Zastanawiałam się nad jakimś dodatkiem.
Zajrzałam na jednego z moich ulubionych blogów The Graphics Fairy
I znalazłam odpowiednią etykietę.A że zbliża się Halloween ... więc uznałam , że będzie idealna.
Bez obawy nie zamierzam nikogo otruć ... no może ktoś by się znalazł ... ;) 
Żartowałam :) 
Brzegi pojemnika przetarłam bitumem .Przybrudziłam też bitumem gdzieniegdzie etykiety .
Wyglądają teraz na bardziej wiekowe.
Puszka może służyć jako pojemnik do herbaty , jakiś sypkich produktów , słodyczy  ewentualnie jako schowek na jakieś przydasie.
Podejrzewam , że w nim będą bezpieczne z uwagi na etykiety które odstraszą potencjalnych amatorów przedmiotów schowanych w środku :)


Życzę miłego wieczoru , pozdrawiam serdecznie Basia.










Brak komentarzy:

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.