Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

poniedziałek, 16 września 2013

Barokowy fotel i poduszka z transferem.


Zawsze marzyłam żeby mieć taki fotel.
Dziś wreszcie stałam się nową właścicielką 
tego pięknego mebla.
Stare krzesło do komputera ma teraz godne zastępstwo ,
 myślę , że  fotel bardziej pasuje do moich " antyków ".
Jest bardzo przestronny i wygodny ale pisząc przed komputerem 
nie mogłam się swobodnie oprzeć.
Jak to mówią potrzeba matką wynalazków...
" Zwinęłam " poduchę z kanapy córki i 
uszyłam jej nową poszewkę.
Oryginalnie była w kolorach kompletnie nie pasujących 
do fotela.
Na szczęście miałam w domu dość duży kawałek kanwy i płótna .
Transfer miałam przenosić za pomocą nitro , ale zmieniłam 
zdanie i po prostu wydrukowałam mój ulubiony francuski napis.
Dokupiłam jeszcze koronkę z gipiury. 
Całą poszewkę musiałam uszyć w ręku ( niestety nie posiadam 
maszyny do szycia ) 
Trochę czasu mi to zajęło ... ;)
I tak powstała poszewka w moich ulubionych klimatach 
a i siedzenie na moim fotelu jest teraz znacznie wygodniejsze.
Pozdrawiam serdecznie  Basia.













2 komentarze:

Izabela pisze...

Wow Basiu taki fotel jest naprawdę godny pozazdroszczenia! A jak to po prostu wydrukowałaś wzór? Włożyłaś materiał do drukarki?! :D

Basia Zernek pisze...

Cieszę się że Ci się podoba :)Pochwaliłam się fotelem na facebooku i od razu miałam ofertę kupna od znajomego ... z tym , że fotel nie jest na sprzedaż :)Tak - wzór wydrukowałam drukarką laserową.Do kartki papieru przykleiłam taśmą malarską ( na dwóch brzegach ) kawałek materiału i po prostu wydrukowałam.Obyło się bez smrodku Nitro :)
Pozdrawiam.

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.