Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Podkładki korkowe pod talerze - Marilyn Monroe - Decoupage


Postanowiłam ozdobić podkładki w troszkę innym stylu niż ostatnio.
Zamiast motywu retro są troszkę bardziej nowoczesne.
Uwieczniłam na nich Marilyn Monroe.
Boki ozdobiłam szaro - białą serwetką , dodałam reliefy ponieważ bez nich 
podkładki wydawały mi się zbyt nudne .
Do wykonania reliefów użyłam szablonu .
Następnie wiele , wiele  razy  polakierowałam powierzchnię 
lakierem bezbarwnym z połyskiem.
A tak prezentują się podkładki w nowym wcieleniu.
Mam nadzieje , że i Wam się podobają .
Miło mi będzie jeśli podzielicie się ze mną swoją opinią :)

Pozdrawiam , Basia.















2 komentarze:

Alaksa pisze...

Bardzo ładne i modne, szczególnie wśród młodych ludzi.

Basia Zernek pisze...

Dziękuję ślicznie :) W planach mam jeszcze inne gwiazdy , powstaną niebawem , pozdrawiam cieplutko :)

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.