Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

środa, 9 stycznia 2013

Kuferek na biżuterię - dla Joanny.

    Moja przemiła znajoma poprosiła o ozdobienie niedużego kuferka na biżuterię.
Zgodnie z zamówieniem miał być biały i ozdobiony transferami.
Ochoczo zabrałam się do pracy.
Wybrałam starofrancuskie grafiki i róże.
Dodałam atłasową tasiemkę i perłowe reliefy.
I powstał taki oto kuferek.
Z tego co wiem Asia jest bardzo zadowolona , 
a jak Wam się podoba ?

Pozdrawiam , Basia.











6 komentarzy:

Magnolia 57 pisze...

Witaj Basieńko !!!

Sliczne są Twoje prace, czysciutkie, klimatyczne i pomysłowe, trafiłam do Ciebie przypadkiem i jeśli pozwolisz zostanę dłużej.
Pozdrawiam cieplutko, Magnolia57

Basia Zernek pisze...

Witam Cię Magnolio :)
Czuj się tutaj jak u Siebie w domku ;)
Bardzo się cieszę z Twojej opinii i że przypadły Ci do gustu moje prace.
Pozdrawiam Cieplutko , Basia

Dina pisze...

Beautiful!! Great job!

Anonimowy pisze...

Sabiħ ħafna! (Via Grafika Fairy)

Angi in hana pisze...

so beautiful your work! aloha, angi in hana

Unknown pisze...

Ale śliczne <3 Uwielbiam twoje prace. Ja też zaczynam z decoupage,ale chyba nigdy nie będę tak dobra jak ty :)
Pozdrawiam

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.